ONLINE
Oprócz stacjonarnych szkoleń, coachingów i wykładów motywacyjnych prowadzę cykliczne działania online m.in. w postaci Webinarów oraz szkoleń oraz spotkań face-to-face. Poniżesz znajdziesz listę moich działań, jeżeli interesuje Cię więcej, zajrzyj na stronę mojej firmy TRAINING TREE.
WEBINARY
1-1,5 godzinne spotkania online mające na celu przekazanie esencjonalnej wiedzy z danego zakresu. Prowadzone są albo w formie wirtualnego wykładu z sesją Q&A albo w postaci rozmowy z przedstawicielem firmy (formuła wywiadu/debaty).
Proponowane obszary Webinarów to np:
- Zarządzanie sobą w zmianie
- Radzenie sobie z emocjami
- Radzenie sobie ze stresem
- Okiełznać home-office
- Efektywność osobista
- Komunikacja zdalna
- Przywództwo transformujące
- Zarządzanie zespołami rozproszonymi
- Lider w świecie VUCA
SZKOLENIA ONLINE
Szkolenia realizowane zazwyczaj w formule 4 lub 6 godzinnej z godzinną przerwą obiadową oraz dwoma piętnastominutowymi przerwami kawowymi (czas możemy dostosować do Państwa potrzeb). Szkolenia online prowadzimy w formule warsztatowej: z podziałem na grupy, przy wykorzystaniu wspólnej wirtualnej tablicy, filmów, scenek na forum, ćwiczeń indywidualnych, quizów, aplikacji. Robimy wszystko, aby szkolenia online utrzymały jak najwięcej korzyści, które dają szkolenia w realu, przy jednoczesnym wykorzystaniu zalet formuły online.
Prócz standardowo realizowanych tematów szkoleń (zobacz ofertę TRAINING TREE) proponuję także szkolenia z następujących tematów:
- Radzenie sobie z emocjami
- Radzenie sobie ze stresem
- Jak okiełznać home-office
- Przywództwo transformacyjne
- Zarządzanie zespołami rozproszonymi
- Trening komunikacji zdalnej
- Oswojenie świata VUCA
- Train the Trainer przy wykorzystaniu aplikacji zdalnych
- Wirtualne wystąpienia publiczne
- Warsztat kreatywności – skupiony na szukaniu rozwiązań aktualnych problemów
- Warsztat kryzysowy
COACHING & MENTORING ONLINE
Spotkania indywidualne mające na celu pracę z celami, wyzwaniami i problemami pracownika. Indywidualne coachingi dają większą szansę na otwartość rozmówcy oraz zindywidualizowanego podejścia do biznesowych problemów. Mogą odbywać się przy pomocy aplikacji ZOOM, Skype, czy każdej innej z której korzysta Klient.